Copiii cuminţi merg la Disneyland!

Cei mai cuminţi ajung la Disney

Cei mai cuminţi ajung în minunata Lume Disney

Când scrii compuneri la sfârşitul cărora îţi treci numele şi mai apoi ele apar într-un ziar nu aştepţi alte beneficii decât remuneraţia cuvenită. Unii „colegi” scriu însă şi pentru alte beneficii cum ar fi o excursie în străinătate din partea unei instituţii publice sau mici atenţii şi exclusivităţi.

Cam acum 3 luni, când în Slatina se desfăşura mult-trâmbiţata Olimpiadă a Liceelor, m-am gândit că ar merge să scriu şi eu despre această dudă şi m-am pus pe telefoane pentru a afla clasamente cu liceele participante şi rezultatele probelor. M-a şocat răspunsul pe care l-am primit din partea unei directoare din Primăria Slatina (PMS) care m-a lăsat să înţeleg că nu dă informaţii de acest gen decât pentru Adevărul de Seară, că ar avea exclusivitate. Am rămas perplex la răspunsul primit şi m-am uitat în jurul meu deznădăjduit… După ceva timp am primit un telefon de la respectiva directoare de la Cultură Sport care se sucise şi putea să-mi spună ce doresc şi invocând o neînţelegere.

Aflu de aici că într-o  excursie la Disneyland organizată de PMS pentru nişte copii mai pleacă, pe banii slătinenilor, şi nişte cucoane şi cuconi din  primărie dar şi „doi reprezentanţi ai mass media”. Cei mai cuminţi şi ascultători dintre ei, un cameraman al unei televiziuni şi un redactor-şef al unui ziar care se dă moca. O fi ok?

Iată că răsplata pentru că pui poze pe prima pagină a ziarului tău cu descrieri de genul „10.000 de flori puse de Primăria Slatina” sau „Primăria face parcări” nu întârzie să vină. Ca să te pretezi să lauzi pe unul şi pe altul şi să pupi anumite părţi anatomice pentru o excursie în Franţa mi se pare penibil. Încă mai sper că nu voi ajunge aşa.

Lasă un răspuns

