Mulţumiri!

IMG_0259Pentru că am mutat acest blog de trei ori şi i-am schimbat de tot atâtea ori numele mă mir că mă mai citeşte cineva. Şi totuşi acest lucru se întâmplă şi mă încurajează şi mă ambiţionează. O să mulţumesc tuturor celor care m-au susţinut cu acest blog şi nu numai.

  1. Mulţumesc mamei mele care, atunci când am vrut să renunţ la meseria asta, mi-a spus să-mi bag minţile în cap. Dacă nu era ea acum distribuiam cornuri cu ciocolată.
  2. Mulţumesc prietenei mele că mă susţine şi mai ales că mă suportă.
  3. Mulţumesc mătuşei mele, căreia îi mulţumesc şi la punctul 8.
  4. Mulţumesc lui Dan Voinea pentru că mi-a mutat blogul pe gdo.ro, mi-a făcut machetă pe site şi pentru că nu mă dă afară 🙂
  5. Mulţumesc celor 105 vizitatori, care au intrat pe acest blog până la ora 10 vineri, şi celor 127 care au intrat toată ziua.
  6. Mulţumesc platformei blogger şi wordpress.
  7. Mulţumesc lui Dumnezeu că am toate degetele întregi şi pot să bat la tastatură.
  8. Mulţumesc tuturor celor cărora nu le-am mulţumit.
2 răspunsuri la „Mulţumiri!

Lasă un răspuns

