Basescu mai vrea o data, pe Etno si Taraf

Duminică a fost o zi tristă pentru bunica mea, care nu a putut să urmărească emisiunile obişnuite de pe Etno tv. Ea a fost foarte dezamăgită că în loc să-i vadă pe cântăreţii şi pe rapsozii favoriţi a trebuit să asculte răpăielile şi hăhăielile preşedintelui Băsescu.

Toată desfăşurarea de forţe ale portocaliilor a fost transmisă în direct, din ceea ce am văzut eu, pe Etno şi Taraf Tv, ale deputatului Prigoană, dar şi pe VTV, Olt Tv şi N24.

Din tot discursul preşedintelui, pe care sincer n-am putut să-l ascult, am înţeles astăzi din presă că mai vrea o dată. Deşi prima dată, recunoştea chiar el, nu i-a prea plăcut, el mai vrea o dată.

7 răspunsuri la „Basescu mai vrea o data, pe Etno si Taraf

  1. dar ce zi trista am avut eu cand a venit Geoana in orasul in care locuiesc si racnea in parcul orasului…iar eu nu am putut sa ma bucur in liniste de plimbare! macar postul tv il poti schimba, dar orasul mai greu!

    • Nu ştiu de ce la Slatina nu au făcut niciunul dintre candidaţi concert. În schimb oraşul abundă în afişe. Nu e timpul pierdut oricum.

      ps: mersi de comment!

  2. Daca bunica ta ar fi avut o pensie de 40 RON cum era pe timpul lui Iliescu si Tariceanu s-ar fi uitat la Traian Basescu si la PD-L-isti cu placere pentru ca acestia au stabilit pensia minima de 350 RON.Probabil bunica ta face parte din acei privilegiati cu pensii nesimtite.

  3. @Aristotel
    Prietene ai mintea întunecată! ce uşor îţi este să vorbeşti despre ce nu cunoşti sub protecţia anonimatului. nu credeam că acest articol îmi va aduce atâţi prozeliţi de-ai lui băsescu care să intre şi să-i ia apărarea.
    oare voi nu vă vedeţi pe voi? sunteţi penibili, invadaţi toate mediile şi vreţi să fiţi iubiţi, adoraţi? Ideea e că sunteţi toţi la fel la origini şi vă comportaţi ca atare-nişte comunişti!

  4. are si de ce sa vrea … Romanul adevarat stie sa isi pastreze traditia …
    Basescu poate vb mult despre Romania si program pentru ca are ce spune si stie ce trebuie facut , pe cand ceilalti candidati la presedentie vorbesc doar de el …

Lasă un răspuns

