Dezamăgire

O să încep din nou să-mi exprim frustrările pe acest blog până-mi expiră domeniul prin iarnă. Apoi nu ştiu.

La începutul acestei săptămâni am avut o mare dezamăgire. M-au dezamăgit oamenii, pentru că lucrurile şi animalele nu prea pot să o facă. Este vorba despre un apel umanitar pe care l-am făcut în ziarul Gazeta Nouă şi care n-a avut niciun efect. Am făcut un material, am spus o poveste despre o fetiţă care are nevoie urgentă de 4.000 de euro ca să trăiască şi ştirea n-a strâns nici măcar 100 de vizualizări într-o zi.

Eu, în naivitatea mea (trăsătură de care credeam că am scăpat demult) mă gândeam că simplul fapt de „a da la ziar” un caz rezolvă şi problema. Mă şi gândeam că micuţa Andreea va avea banii pentru operaţie într-un timp foarte scurt. Mai ales că era vorba de 4.000 de euro, o sumă pe care unii politicieni din judeţul nostru o lasă într-o vacanţă de Coasta de Azur.

Duminică a plouat. M-am trezit pe la ora 10.00 şi am plecat spre comuna Ipoteşti. Această comună e mai mult un sat situat pe malul Oltului iar eu mereu am avut impresia că toate femeile de aici au nume de flori. Multe zile din copilărie mi le-am petrecut pe aici, locul fiind aproape de satul copilăriei mele-Puturoasa.

La Ipoteşti stă Mărin cu cei doi copii şi cu soţia, Rada. Am mers la el cu sufletul încărcat. În minte aveam tot felul de întrebări şi nu ştiam cum să reacţionez atunci când o voi vedea pe cea mică. Soţii Drăgan mi-au spus povestea lor şi am simţit încă de atunci că-i pot ajuta. Aproape că-i asiguram că le voi strânge banii de care mai au nevoie.

N-a fost aşa!

Românii sunt nişte oameni răi. Oamenii, în general, sunt răi şi egoişti şi nu sunt interesaţi decât de politică, sport şi ţâţe.

Lasă un răspuns

