Vreau să câştige Gog!

M-am urnit şi eu cu mare greutate să scriu despre finala Românii au Talent din cel de al doilea sezon. O să spun din capul locului, cum se vede şi în titlu, că îl susţin pe Cristian Gog, despre care am mai scris aici.

Am pus şi un banner de susţinere pe coloană şi sper să primească cât mai multe voturi mentalistul care este şi blogger. Încă se mai poate vota până pe 11 mai.

Ca şi pledoarie pentru cei care nu s-au hotărât cui vor da sms-ul cu votul lor, vin şi spun că ceea ce face Gog este talent în formă pură. Reuşeşte, în văzul tuturor să-ţi inducă în eroare simţurile şi intelectul.

Sper ca, după ce câştigă Românii au Talent, să aibă timp pentru un spectol la Slatina, sau prin apropiere, ca să pot să-l văd şi eu live. Până atunci, nu uitaţi, sms cu textul GOG la 1276.

În altă ordine de idei, recomand un articol de pe blogul lui Gog, în care spune ce ar face cu banii, dacă ar câştiga marele premiu la Românii au Talent.

Lasă un răspuns

