Deşteaptă-te, române!

A fost intonat angelic de Andra Măruţă, miercuri seara, pe Naţional Arena, unde m-am aflat şi eu, la mitingul de lansare a candidaţilor USL. După ce m-am dumirit din care parte a tribunei venea superba voce, am observat, în jurul meu, că Imnul Naţional era intonat cu forţă de majoritatea celor prezenţi, tineri şi bătrâni în egală măsură. Fără să fie împinşi de la spate de cineva sau ameninţaţi în vreun fel.

A fost un moment care m-a emoţionat şi mi-a redat încrederea în acest popor, umilit în repetate rânduri şi, cel mai recent, de alesul preşedinte Băsescu şi de şleahta sa de populari de la Bruxelles şi Berlin. Aproape 70 de mii de glasuri care strigau din tot sufletul „Deşteaptă-te, române!” au anulat măgăria lui Băsescu, Merkel, Baroso şi Compania, după referendumul din 29 iulie. Chiar dacă acest lucru s-a întâmplat pentru doar câteva minute.

Alt moment care a fost pe placul meu a fost atunci când zeci de mii de huiduieli şi de sudălmi au ieşit din imensa arenă către liderii PPE.

Lasă un răspuns

