La locul faptei

fusei

Mi-am reamintit zilele trecute, într-o discuţie cu Laurenţiu, proaspăt student la Jurnalism la Craiova, despre una dintre primele experienţe ale mele, de când sunt ziarist. El m-a întrebat care a fost cea mai interesantă întâmplare de care am avut parte, iar eu i-am povestit despre una dintre cele mai triste, printre primele.
Era o vară toridă de Oltenia, nu mai ştiu luna, dar ţin minte că pe „Drumul Oii”, un drum pe câmp între localităţile Valea Mare şi Oporelu, reuşeam cu greu să stăpânesc autoturismul redacţiei, un Cielo maro.

continuarea aici.

Lasă un răspuns

