Roberte, pe asta n-o mai crede nimeni!

turci

Ce penibil e Turcescu ăsta! Cu câtă evlavie a apărut el la Tv și cum a refuzat el să răspundă la întrebările colegilor săi băsiști. „Nu huliți!”, le-a cerut, spre final. Pariu că e o producție a „Studiourilor Cotroceni”!

În primul rând, fotografia de pe livretul postat pe blog de Turcescu e una de studio, de promo, probabil cea de la emisiunea lui de la B1(mă scuzați!). Apoi, am înteles că CNP- ul de pe documentul „dezvelit”  nici nu e de Pitești, unde s-a născut el, ci de București. Este o photoshopare ordinară cu un scop precis – o continuare a scenariului lui Băsescu cu acoperitul din politică.

Cred că totul e doar pentru ca, la alegeri, în turul unu sau doi, în funcție de nevoile lui Băsescu, să poată spune „deconspiratul” Turcescu: „cutare candidat e ofițer acoperit! L-am văzut eu la unitate, chiar am făcut o reciclare împreună”.

În plus, nu era Turcescu colonel al Armatei Române făcut de Oprea? Poate să fie ofițer cu grade diferite în două instituții?

Lasă un răspuns

